Profil absolventa
Absolvent kurzu dokáže vhodne odporučiť hotelové a reštauračné služby. Vie riešiť problémové a stresové situácie vzhľadom k prostrediu hotela, dokáže obhájiť cenu produktu v pomere ku kvalite. Vie pracovať v nadštandardnom prostredí hotela, má rozvinuté manažérske zručnosti, motivačné schopnosti. napr. ako vhodne motivovať zamestnancov. Získa vedomosti, ako odborne posúdiť náročnosť práce jednotlivých profesií v hoteli / v reštaurácii, ako realizovať víziu hotela, ako dosiahnuť maximalizáciu tržieb optimálnou kombináciou rôznych prvkov, alebo ako zabezpečiť optimálny cash flow zariadenia. Je schopný manažovať personál kuchyne a reštaurácie. Vie zostaviť marketingovú stratégiu s nižšími vstupnými nákladmi a vyššou efektivitou. Vie sa orientovať v rôznych marketingových oblastiach: v online marketingu, na sociálnych sieťach, email marketingu, vizuálnom marketingu, reputačnom manažmente.
Rozsah vzdelávacieho programu
80 hodín
Témy kurzu
Personálny a komunikačný manažment (16 hodín)
Manažment príjmov (16 hodín)
Obchod a predaj kapacity zariadenia (16 hodín)
Gastronomický manažment (16 hodín)
Marketing pre HoReCa (16 hodín)
Lektori
Iveta Pupišová Personálny a komunikačný manažment
Michal Novák Obchod a predaj ubytovacej kapacity
Alenka McMahon Manažment príjmov
Tomáš Repáš Gastronomický manažment
Samuel Chlpek Marketing pre HoReCa
Forma záverečnej skúšky
Písomná forma: test s požadovanou úspešnosťou 60%. Vypracovanie projektu podľa zadanej témy
Praktická časť: prezentácia projektu
Miesto konania kurzu
upresní sa
Cena kurzu
1 500 €