• +421 905 417 644
  • info@ivetapupisova.sk

Blog



november 07, 2017
Rôzne typy tréningov pre hotelových zamestnancov

admin
Zanechať komentár

Publikované v časopise Hotelier jeseň 2017 Rôzne typy tréningov pre hotelových zamestnancov Často sa stretávam s tým, že ľudia na riadiacich pozíciách podceňujú tréning personálu. Vraj a načo ich mám trénovať, veď vedia, čo majú robiť. Ak sa hlásia na danú pozíciu, mali by vedieť, čo to obsahuje, hovoria. A potom sa rozčuľujú, keď zamestnanec […]


Viac →

september 07, 2017
Komunikácia so zamestnancami

admin
Zanechať komentár

Publikované v časopise Hotelier leto 2017 Práca s personálom je dôležitou súčasťou hotelierstva. Manažér môže (a mal by) pozitívne ovplyvňovať atmosféru na pracovisku a vhodne zvolenou komunikáciou šíriť pohodu. Lebo zamestnanci, ktorí vytvárajú zážitok pre hosťa, by mali prichádzať do práce radi a dobre naladení, prácu by si mali „užívať“. Predovšetkým by ju mali milovať. […]


Viac →

apríl 07, 2017
Aby pre vás chceli pracovať

admin
Zanechať komentár

Publikované v časopise Hotelier jar 2017 „Je veľa spôsobov, ako si získať a udržať dobrých zamestnancov a nie je to vždy o financiách. Treba len hľadať možnosti. Áno, je to ťažká práca, ale to, čo do ľudí vložíme, dostaneme naspäť,“ myslí si Iveta Pupišová z Akadémie hoteliera. Správny výber zamestnanca – pohovor Výberu personálu v […]


Viac →






október 23, 2016
O pochvale – na čo zamestnávatelia zabúdajú

admin
Zanechať komentár

Ako ste spokojní so službami na Slovensku? Predpokladám, že veľa pozitívnych skúseností s obsluhou napríklad v rešturáciách či v hoteloch nemáte. Faktom je, že služby na Slovensku nie sú takej kvality ako vidíme napríklad v susednom Rakúsku. Často cestujem po našej krásnej krajine a neustále mi vŕta v hlave, prečo to tak je? Počas tréningov […]


Viac →

jún 06, 2014
Správne vyškolený personál – základ úspechu

admin
Zanechať komentár

Počas môjho 23-ročného pôsobenia v hotelierstve na rôznych pozíciách, počnúc recepčnou až po riaditeľku hotela, som pochopila, že pre efektívne fungovanie zariadenia v segmente HORECA je nevyhnutné správne si „vychovať“ zamestnanca. Nadobudnuté skúsenosti a zručnosti v súčasnosti zúročujem na školeniach pre hotelový personál, ktoré už využilo viacero klientov z hotelovej brandže. Odborný výber, zaškolenie, tréning, určenie […]


Viac →

máj 06, 2014
Tréning personálu ako súčasť fungujúcej firmy

admin
Zanechať komentár

1.Správny výber zamestanca-pohovor. V segmente HORECA je veľmi dôležitý výber zamestanca. Nie každý zamestanec uchádzajúci sa o prácu môže pracovať v oblasti hospitality. Práca je veľmi náročná na výkon a niekedy je lepšie nechať ponúkanú pozíciu voľnú, ako zamestnať nevhodného človeka. Nie je to však možné v prípadoch obslužného personálu. V tomto prípade je lepšie […]


Viac →






apríl 14, 2014
Na imidž hotela vplýva aj emailová komunikácia

admin
Zanechať komentár

Emailová komunikácia v dnešnej dobe patrí medzi najrozšírenejšie formy kontaktu. Ide o formu neverbálnej komunikácie, ktorá už pri prvom pohľade dokáže recipientovi vytvoriť obraz o kvalite poskytovaných služieb nášho zariadenia. Akýkoľvek nami odoslaný email tak môže do značnej miery ovplyvniť budúcu spoluprácu, či vo všeobecnosti názor na našu prevádzku. Pri práci s emailom je veľmi […]


Viac →


Moji klienti
Hotel Capital Oravský háj Gino Amade Chateau Hotel Tatra Hotel Set Kúpele Piešťany
Kontaktujte ma

Momentálne niesom online. Ale môžete mi poslať e-mail a ja Vás budeme čo najskôr kontaktovať.

Mate otázky alebo obavy? Rada by som Vám pomohla!

Klik ENTER pre odoslanie