• +421 905 417 644
  • info@ivetapupisova.sk

Služby

Mystery shopping, audit hotelovej prevádzky a tréning personálu - získajte odborné poradenstvo pre zvýšenie kvality služieb.


Ponuka mojich služieb pre ubytovacie a gastronomické zariadenia je komplexná a širokospektrálna, zahŕňa úvodný audit prevádzky, poradenstvo i tréningy viacerých úrovní. Preto som vytvorila postup spolupráce, ktorého cieľom je maximalizovať efektivitu výsledkov.

Ako prebieha spolupráca?
.

  1. Objednávateľ vyplní dotazník a pri osobnom rozhovore rozoberieme detaily súčasnej situácie, potreby a ciele podniku.
  2. Vykonám mystery shopping v danom zariadení, na základe osobnej skúsenosti vyhodnotím ubytovacie, stravovacie a iné služby. Zhodnotím kvalitu, pripravím signálnu správu a navrhnem odporúčania pre skvalitnenie služieb.
  3. Podľa dohody zrealizujem interaktívny tréning obslužného personálu, ušitý na mieru pre konkrétneho klienta.
  4. Pre manažérov a riadiacich pracovníkov je určený špeciálny tréning, zameraný na komunikáciu a vedenie tímu.

Pre zariadenia, ktoré nepotrebujú kompletný servis štandardne poskytujem aj čiastkové konzultácie zamerané napríklad na:

  • nastavenie efektívnej organizačnej štruktúry
  • riešenie problému vysokej fluktuácie zamestnancov
  • zvýšenie spokojnosti hostí
  • zvýšenie obsadenosti

Pre takýto typ klientov mám vo svojom portfóliu služieb pripravený aj individuálny mentoring.

Balík služieb

Komplexný balík služieb obsahujúci mystery shopping, poradenstvo, mentoring a nastavovanie správnych procesov fungovania prevádzky ponúkam v spoločnom, zvýhodnenom balíčku pod názvom In house.

.

Mám záujem o ponuku

zlaty-klucik-1

zlaty-klucik-3


SLUŽBY  pre hotely a reštaurácie

.

Mystery shopping

Cieľom mystery shoppingu je objektívne a detailné zhodnotenie kvality služieb daného podniku. Mystery shopper je fiktívny nakupujúci, ktorý vystupuje ako štandardný klient – absolvuje 1 noc v hoteli, kde využije aj stravovacie, prípadne iné ponúkané služby. Mystery shopper následne vyhotoví signálnu správu pre objednávateľa o zistenej kvalite poskytovaných služieb a dodržiavaní vyhlášky o “Kategorizácii ubytovacích zariadení“. Súčasťou správy je aj návrh opatrení na zlepšenie kritických bodov.

Pri mystery shoppingu vychádzam zo svojich dlhoročných skúseností so sieťovými aj nezávislými hotelovými prevádzkami ponúkam objektívny, odborný a komplexný  pohľad na služby.

Konzultačné služby

Podľa potrieb konkrétneho podniku sa v rámci konzultácií obyčajne zameriavame na aktuálne problémy mnohých slovenských hotelov, ktorými sú napríklad fluktuácia zamestnancov a nespokojnosť hostí.

Riešením býva vypracovanie hotelových štandardov a správnych procesov pre nastavenie efektívnejšieho fungovania hotelovej a reštauračnej prevádzky.

Tréningy

Pri realizácii svojich služieb čerpám praktické poznatky z mojej dlhoročnej praxe v hotelovej oblasti, preto je tréning vždy autentický a ponúka účastníkom možnosť vyskúšať si modelové situácie z viacerých oblastí, zamerané na zvládanie stresových situácií a správnu komunikáciu v hotelovom segmente.

Tréningy pre manažérov sú zamerané na výber správneho zamestnanca pre prácu v službách a vedenie tímu (ako dávať spätnú väzbu, rozvíjať potenciál, koučovať členov tímu, aby nestratili „DRIVE“).

Pri svojej práci používam špecifický nástroj, tzv. tréningovú knižku, kde sú uvedené zistené nedostatky jednotlivcov, ktoré chcú zamestnanci sami zlepšiť a pracovať na nich.

Ponuka tréningov:

  • Asertívna komunikácia ako základ úspechu dobrého hotela
    Chyžná nie je upratovačka
    Čašník nie je sluha
    Recepcia nie je vrátnica
    Personálny manažment v hotelierstve
    Vedenie ľudí a leadership v hotelierstve

.

REFERENCIE

.

 V mene spoločnosti HOTEL TURIEC, a. s. Vám chceme poďakovať za zaškolenie nášho zamestnanca Bc. Michala Dorica na pozíciu „Sales Manager“, uskutočnené v období december 2014 až apríl 2015. Bc. Michal Dorica po zaškolení už mnohokrát uplatnil svoje znalosti na prospech hotela, nadobudnuté práve na školeniach Vami realizovaných.

Vaše metódy sú viac ako profesionálne a človek nepočúva iba teóriu, ale práve oceňujeme Vaše prepojenie s praxou a praktickosťou. Máte dar reči, a človek Vás dokáže stále počúvať a nenabije ho to len po pracovnej stránke, ale dostane aj pozitívny pohľad na svet a uvedomí si, že všetko sa dá zvládnuť. Je výborné, že viete človeka pochváliť, motivovať a povedať, aby sa nevzdával, s Vami cítime, že sa to dá. Na základe našej skúsenosti s Vašimi školeniami  budeme Vaše služby hodnotiť  veľmi pozitívne a s určitosťou Vás budeme odporúčať tretím osobám.

Simona Zigová, MBA, General Director, Hotel Turiec****
Málokedy máte možnosť spoznať človeka, ktorý miluje svoju prácu a tá ho napĺňa až do takej miery, že má potrebu podeliť sa o svoje skúsenosti. Je nesmierne hodnotné v tej chvíli stáť pri takých ľuďoch … a počúvať. Som rád že som mohol počúvať Ivetu Pupišovú.
Róbert Pfitzner, Majitel spoločnosti GastroCorp.s.r.o.


Mám záujem o ponuku


Moji klienti
Hotel Capital Oravský háj Gino Amade Chateau Hotel Tatra Hotel Set Kúpele Piešťany
Kontaktujte ma

Momentálne niesom online. Ale môžete mi poslať e-mail a ja Vás budeme čo najskôr kontaktovať.

Mate otázky alebo obavy? Rada by som Vám pomohla!

Klik ENTER pre odoslanie