Samuel Chlpek
Absolvent Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave v 1. aj 2. stupni štúdia a aktuálne interným doktorandom Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave, v programe marketingový a obchodný manažment. Jeho vedecko-výskumná činnosť sa zameriava na problematiku Významu rodinného podnikania pre podporu regionálneho rozvoja na Slovensku. Pôsobí ako bloger a marketér venujúci sa cestovnému ruchu.
Jeho blog sa v roku 2017 stal 5. najlepším blogom v oblasti gastronómie na Slovensku. Spoločnosť Google ho v roku 2019 vybrala medzi úzku skupinu Grow with Google Student Ambassador a aj vďaka tomu ako lektor Akadémie hoteliéra prináša medzi ľudí nové zručnosti a príležitosti v oblasti marketingu. V rámci marketingových aktivít stál za viacerými úspešnými projektami, ako napr. Whisky Fest Bratislava, Majstrovstva Slovenska v príprave kávy – BARISTA 2018 a 2019, Festival Svetových Destilátov Košice, Folklórny Festival Východná 2019, 2021, 2022 a iné. Je autorom vedeckých a odborných článkov, recenzií a odporúčaní. Pôsobil ako riaditeľ československej verzie medzinárodne uznávaného kávového časopisu Standart. V rokoch 2020 a 2022 sa podieľal na propagácii Slovenskej republiky počas príprav na medzinárodný trh Bolsa de Turismo de Lisboa v portugalskom Lisabone. Pôsobil ako stážista a junior assistent Veľvyslanca Slovenskej republiky v Lisabone, Ing. Oldřicha Hlaváčka. Je držiteľom študentskej osobnosti cestovného ruchu (2020) Katedry cestovného ruchu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave a bol nominovaný v ankete Študentská osobnosť Slovenska (2021/2022) organizáciou Junior Chamber InternationalSlovakia.
Aktuálne pôsobí v Národnom osvetovom centre (štátna príspevková organizácia Ministerstva kultúry SR) ako špecialista pre digitálny marketing a sociálne siete. Je členom Specialty Coffee Association, ale aj Komisie cestovného ruchu pri Mestskom zastupiteľstve v Bojniciach.
Maroš Vajda
Aktuálne pracuje ako F&B riaditeľ. V HoReCa a eventovom odvetví pôsobí viac než 15 rokov. Skúsenosti nadobudol doma i zahraničí, medzinárodných sieťach, kongresových a historických oceňovaných hoteloch i kúpeľnom segmente.
V praxi sa venuje efektívnemu využívaniu ľudských zdrojov, plánovanému rozpočtu, eliminácii rizík a proklientskému prístupu. Za kľúčové považuje neustále vzdelávanie, rešpektujúce medziľudské vzťahy, tímovú spoluprácu a poctivé hospitality služby.
Alenka Litherland McMahon
Žila takmer 15 rokov v Anglicku, kde sa z pozície asistentky vypracovala na Manažérku recepcie a školiteľku. Neskôr získala diplom Hotel Revenue Management na Cornell University a pokračovala v kariére ako Revenue Manager.
V roku 2016 si založila vlastnú firmu a otvorila spoločnosť Hotel Revenue Services.Po návrate na Slovensko odovzdáva svoje odborné znalosti a skúsenosti ako zvýšiť obsadenosť a zisky, ktoré sú hlavnými cieľmi každého hotela.
Michal Novák
Svoju kariéru v cestovnom ruchu začal ako koordinátor eventov na obchodnom oddelení v 4-
hviezdičkovom hoteli s najväčším počtom konferenčných miestností. Postupne prešiel všetkými
pozíciami cez obchodného manažéra až po riaditeľa obchodu a marketingu. Počas 12 rokov získal
mnohé skúsenosti v oblasti obchodu a marketingu z 3 medzinárodných hotelových sietí, vďaka
ktorým dosiahol preukázateľné výsledky nielen v obchode a marketingu, ale aj v dobrom vedení tímu
ľudí, ktorí na začiatku nemali s hotelierstvom žiadne skúsenosti.